Нестандартиний урок з математики у 4-Бкласі.
Тема: Повторення і закріплення вивченого матеріалу. Розв’язування прикладів і
задач. Розширити, узагальнити знання учнів.
Мета: Узагальнити і закріпити набуті знання по темах, розвивати математичне
мовлення,мислення учнів, викликати бажання досягти поставленої мети.
Хід уроку
Хід уроку
1.Повідомлення
теми і мети уроку.
-На сьогоднішньому уроці ми будемо
розв’язувати цікаві задачі,
приклади по вивчених темах. Але будемо це робити у незвичайній
формі.
У журі вибираються батьки.
Діти діляться на дві команди «ВІК» і «ІКС»
приклади по вивчених темах. Але будемо це робити у незвичайній
формі.
У журі вибираються батьки.
Діти діляться на дві команди «ВІК» і «ІКС»
І.Конкурс. Привітання команд.
1-ша
команда називається «ВІК».
Капітан: наш девіз: «Хто веселий і кмітливий, той всі труднощі поборе».
Капітан: наш девіз: «Хто веселий і кмітливий, той всі труднощі поборе».
Привітання:
1,2,3,4,5,-ми вас хочем привітать, та про зайця
розказать.
Зайчик наш лічить не вчився, між трьох сосен
загубився.
Той, хто математики не знає, часто у житті
«блукає».
Марно ви часу не гайте,математику вивчайте!
Ми суперників вітаємо, чи здолаємо вас ми не знаємо.
Будем чесно ми змагатись, щоб перемогти і не
здаватись.
2-га команда «ІКС»
Капітан: наш девіз: «Ініціатива, кмітливість та сміливість - шлях до перемоги».
Капітан: наш девіз: «Ініціатива, кмітливість та сміливість - шлях до перемоги».
Привітання:
1.І сувора, й солов`їна
Математика-країна.
Праця тут іде завзята,
Вмій лиш спритно рахувати.
2.Вмій ділити, віднімати,
Множить швидко й додавати,
Вмій кмітливо все збагнути,
Першим у відповіді бути
3.Ледарів у нас немає.
3.Ледарів у нас немає.
Хто руки не піднімає?!
Вирушаємо у путь:
Нас цікаві речі ждуть.
4.Ми зібрались в класі дружно,
Щоби позмагатись,
І про математику
Цікаве дізнатись.
5.Дорогенькі Віки,
Щиро вас вітаємо
Від усього свого серця
Успіху бажаємо.
6.Щоб трудились ви сьогодні
До сьомого поту,
І дістали
нагороду
За свою
роботу
Капітани:
1. Ми всі прийшли сюди у клас,
Й так
собі гадаєм:
«Чи
добрі судді ви , чи ні,
без
бою ми не взнаєм»
2.Ой
судді наші, милі ви,
Ми вам
доповідаєм
Не
завжди перемагаєм ми,
Та
математику добре знаєм.
ІІ.Конкурс.
Домашнє завдання.
- Кожній
команді було задано додому розв`язати п`ять задач на кмітливість і винахідливість.
Зараз ми почуємо, як ви справилися із завданням.
Команда «ВІК».
1.На столі стояло три склянки з полуницями Сашко
з’їв одну склянку з полуницями. Скільки склянок залишилося? (Сашко склянок не
їв)
3.Коли
чорній кішці найлегше пробратися в хату?(Коли відкриті двері)
4.Що важче 100 кг заліза ,чи 1ц сіна?(Однаково)
5. По дорозі йшли дві матері, дві дочки і одна внучка. Скільки людей йшло? (Троє: бабуся, мама і дитина).
5. По дорозі йшли дві матері, дві дочки і одна внучка. Скільки людей йшло? (Троє: бабуся, мама і дитина).
Команда «ІКС».
1.Щоб зварити один кілограм м`яса, потрібна 1година. За який час звариться 2кг м`яса? (За 1 годину)
2.Чотири хлопчики вирушили з міста в село, а на
зустріч їм троє дівчаток. Скільки всього дітей йшло з міста в село? (4)
3.На одній вербі росло 23 груші, а на другій-27.
Скільки всього груш зірвали діти з двох дерев разом. (Жодної)
4.Одна сторона квадрата 6см, а друга на 2см довша.
Знайти другу сторону? (6 см)
5. У трьох
сестер по одному брату. Скільки дітей у цій родині? (Четверо: три сестри і брат)
ІІІ.Конкурс. Математичний диктант:
Запишіть тільки відповіді:
- Знайдіть різницю чисел 7200 і 80.
- Знайдіть суму чисел 380 і 280.
- Скільки днів у 8 тижнях? 10 тижнях?
- Літак летів на висоті 7000 м. Запишіть висоту в кілометрах.
- Ураган рухається зі швидкістю 45м/с. За скільки секунд він подолає
90 км?
- Заняття у секції тривають 1год 10 хв. Скільки це хвилин?
Відповіді: 7120, 660, 56,70, 7км, 2с, 70хв. (Журі перевіряє правильність виконання роботи, за кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал)
ІV.Конкурс. Один за всіх і всі за
одного. (Кожній команді видається картка з завданням, діти вирішують задачі
колективно)Запишіть тільки відповіді:
- Знайдіть різницю чисел 7200 і 80.
- Знайдіть суму чисел 380 і 280.
- Скільки днів у 8 тижнях? 10 тижнях?
- Літак летів на висоті 7000 м. Запишіть висоту в кілометрах.
- Ураган рухається зі швидкістю 45м/с. За скільки секунд він подолає
90 км?
- Заняття у секції тривають 1год 10 хв. Скільки це хвилин?
Відповіді: 7120, 660, 56,70, 7км, 2с, 70хв. (Журі перевіряє правильність виконання роботи, за кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал)
1-ша команда «ВІК».
Задача
1. Рибалки пропливли 32 км на човнах зі швидкістю 8 км/год. Скільки кілометрів пропливуть рибалки на катері за такий самий час, якщо вони будуть рухатися зі швидкістю 24 км/год?
2. Фермерське господарство зібрало з трьох ланів 21680 кг капусти. З першого і другого ланів 18000 кг, а з другого і третього – 13280 кг. Кільки кілограмів капусти зібрали з кожного лану?
2-га команда «ІКС»
Задача
1. Рибалки пропливли 32 км на човнах зі швидкістю 8 км/год. Скільки кілометрів пропливуть рибалки на катері за такий самий час, якщо вони будуть рухатися зі швидкістю 24 км/год?
2. Фермерське господарство зібрало з трьох ланів 21680 кг капусти. З першого і другого ланів 18000 кг, а з другого і третього – 13280 кг. Кільки кілограмів капусти зібрали з кожного лану?
2-га команда «ІКС»
Задача
1. Ластівка пролетіла 120 км зі швидкістю 60 км/год. Скільки кілометрів пролетить за такий самий час шпак, якщо буде летіти зі швидкістю 40 км/год?
2.На трьох ділянках посіяли 22630 кг вівса. На першій і другій ділянках посіяли 12000 кг вівса, а на другій і третій - 13780 кг. Скільки кілограмів вівса посіяли на кожній ділянці?
1. Ластівка пролетіла 120 км зі швидкістю 60 км/год. Скільки кілометрів пролетить за такий самий час шпак, якщо буде летіти зі швидкістю 40 км/год?
2.На трьох ділянках посіяли 22630 кг вівса. На першій і другій ділянках посіяли 12000 кг вівса, а на другій і третій - 13780 кг. Скільки кілограмів вівса посіяли на кожній ділянці?
Змагання капітанів.
1. Знайти невідоме число.
Х · 81= 5103
х : 63=72
Поки капітани вирішують рівняння, команди теж
працюють.
1-ша команда «ВІК».
Обчисли письмово:
16 · 28 = 448 954 : 53 = 18 801 – 475 =326 456 + 344=800
1-ша команда «ВІК».
Обчисли письмово:
16 · 28 = 448 954 : 53 = 18 801 – 475 =326 456 + 344=800
Обчисли периметр прямокутника
2-га
команда «ІКС»
Обчисли письмово:
17 · 29 = 493 576 : 24 = 24 603 – 329 = 274 296 + 528 =824
Обчисли письмово:
17 · 29 = 493 576 : 24 = 24 603 – 329 = 274 296 + 528 =824
Обчисли
периметр прямокутника
От і закінчилась наша гра. Підіб`ємо підсумки.
Нагорода переможців.
1-Б клас
Тема: В. Сухомлинський «Соромно перед соловейком»
Мета: учити учнів розуміти текст, виділяти в ньому головне, аналізувати, правильно оцінювати вчинки дійових осіб; розширити уявлення учнів про добрі і погані вчинки; виховувати доброту, людяність.
Хід уроку
I. Організаційний момент
II. Мовленнєва розминка
Робота над скоромовкою
Скрекоче сорока сороці:
— А я у сорочій сорочці!
Сорока сороці скрекоче:
— А в мене яєчко сороче!
IІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
- Сьогодні ми познайомимося з талановитим письменником, нашим земляком – Василем Сухомлинським та з його твором «Соромно перед соловейком».
Мета: учити учнів розуміти текст, виділяти в ньому головне, аналізувати, правильно оцінювати вчинки дійових осіб; розширити уявлення учнів про добрі і погані вчинки; виховувати доброту, людяність.
Хід уроку
I. Організаційний момент
II. Мовленнєва розминка
Робота над скоромовкою
Скрекоче сорока сороці:
— А я у сорочій сорочці!
Сорока сороці скрекоче:
— А в мене яєчко сороче!
IІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
- Сьогодні ми познайомимося з талановитим письменником, нашим земляком – Василем Сухомлинським та з його твором «Соромно перед соловейком».
- Діти, а що вам відомо про цього письменника? (Відповіді дітей)
- А як ви гадає чому я назвала Василя Сухомлинського «нашим земляком»? (Відповіді дітей)
- Народився Василь Олександрович Сухомлинський 28 вересня 1918 року в селі Василівці, Онуфріівського району, Кіровоградської області в бідній селянській сім’ї. Тут минули його дитинство й юність. В рідному селі вчився у школі і в 1933 році закінчив семирічку. Влітку 1933 року мати провела молодшого сина Василя до Кременчука.
Спочатку Василь Сухомлинський вчився в медичному технікумі, але незабаром пішов звідти, вступив на робочий факультет, достроково закінчив його і був прийнятий до педагогічного інституту. З 1935 р. починається педагогічний шлях В. О. Сухомлинського.
У 17 років він став вчителем заочної школи недалеко від рідного села. Перевівся до Полтавського педагогічного інституту заочником і закінчив його в 1938 році. Закінчивши інститут, Сухомлинський повертається в рідні місця і працює викладачем української мови і літератури в Онуфріївській середній школі.
У 1948 році Сухомлинський стає директором Павлиської середньої школи і працює а цій посаді 23 роки (до кінця життя).
2 вересня 1970 року Василь Олександрович Сухомлинський помер.
- У садочку ви вже знайомилися з деякими творами письменника, скажіть, можливо хтось пам’ятає їх назву і про що йшлося у цих творах. (Відповіді дітей)
ІV. Фізкультхвилинка.
V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу.
1. Читання вчителем оповідання Василя Сухомлинського «Соромно перед соловейком»
Соромно перед соловейком
Оля й Ліда, маленькі першокласниці, пішли до лісу. Після втомливого шляху вони сіли на траві відпочити й пообідати.
Витягли з сумки хліб, масло, яєчка. Коли дівчата вже закінчили обідати, недалеко від них сів на дерево соловейко й заспівав.
Зачаровані прекрасною піснею, Оля й Ліда сиділи, боячись поворухнутись.
Соловейко перестав співати.
Оля зібрала недоїдки й шматки газети, кинула під кущ.
Ліда зібрала недоїдки в газету, загорнула й поклала в сумку.
- Навіщо ти зібрала сміття? - запитала Оля. - Це ж у лісі... Ніхто не бачить...
- Соромно перед соловейком, - тихо відповіла Ліда.
Бесіда за змістом твору:
- Хто пішов до лісу?
- Що дівчатка робили в лісі?
- Хто прилетів до дівчаток? Послухайте, як гарно співає соловейко! (Прослуховування адіозапису)
- Що зробила Оля, коли соловейко перестав співати?
- Що зробила Ліда?
- Про що запитала Оля Ліду?
- Що відповіла Ліда?
- Як ви вважаєте, хто з дівчаток поступив правильно? Кого засуджуєте? Чому?
- Ви звернули увагу, що у вас на партах лежать малюнки. Хто зображений на малюнку? (Соловейко)
- Де сидить соловейко? (На гілці)
- Ваше завдання розфарбувати малюнок, зробити його яскравим. Заплющте очі уявіть що ви знаходитеся у лісі, пригадайте, якими яскравими барвами ми милуємося приходячи до лісу. Відкривайте очі, приступайте до роботи.
VI. Підсумок уроку
- З яким письменником познайомилися на уроці?
- З яким твором Сухомлинського познайомилися?
- Який висновок ви зробили для себе?
Немає коментарів:
Дописати коментар